Gyakran ismételt kérdések

Mikor szállítják ki a terméket?

Minden leadott rendelés után felvesszük Önnel a kapcsolatot és telefonon egyeztetjük az Önnek megfelelő időpontot. A szállítást a Magyar Posta Logisztika, valamint egyéb fuvarszolgálati partnerünk végzi. Szállítás napja több tényezőtől függ (fizetés módja, raktárkészlet).


Pontosan mikor érkezik meg a termék?

Nincs pontos információnk, arról, hogy milyen időpontban érkezik meg a szállító Önhöz, viszont a napot egyeztetheti vevőszolgálati munkatársainkkal. A csomagkövetési információt az ön által megküldött telefonszámra, valamint email címre a futárszolgálat megküldi, így rendelését, annak útvonalát nyomon követheti.


Segít a szállító az árut bevinni a lakásba?

A szállítást a Magyar Posta Logisztika végzi, a szállítót rakodásra nem kötelezhetjük, így kérjük Önöket szíveskedjenek gondoskodni a megfelelő segítségről. Raklapos rendelés esetén a raklapot az MPL általában a ház elé teszi le. Nem raklapos, kisebb (20 kg) tömegű terméket természetesen ajtóig viszi a futár.

 

Személyesen is át vehetem a terméket?

Természetesen személyesen is át lehet venni a termékeket, ilyen esetekben nincs szállítási költség. Ebben az esetben csak előzetes egyeztetés szükséges vevőszolgálati munkatársainkkal.

 

Hol tudom személyesen átvenni vagy megnézni a termékeket?

3000 Hatvan, Esze Tamás u. 12. szám alatt lehetséges a személyes vásárlás és átvétel. Emellett egyes termékek átvehetők a 8998 Vaspör, Munkácsy u. 1. szám alatti raktárunkban is. Azon termékek esetében, amelyek nem képezik állandó készletünket a vaspöri raktárunkba, azokat természetesen átszállítjuk a központi raktárunkból, lehetőséget teremtve a személyes átvételre. Szintén költségmentesen, azaz szállítási díjjal nem terheljük vásárlóinkat.



Telephelyeink (személyes átvételi pontok):

Hatvan. Heves megye.

3000 Hatvan, Nádasdy Tamás utca 9. Fszt. 1.

Vaspör. Zala Megye

8998 Vaspör, Munkácsy u. 1.


Az árak tartalmazzák-e az áfát?

Igen, az áraink tartalmazzák az áfát. Feltüntetett árainkat nettó és bruttó értékben is közzétesszük.


Rendelkeznek-e garanciával a termékeink?

Igen, minden termékünk rendelkezik garanciával, a garancia időtartama pedig termék függő.


Az ország egész területére szállítanak?

Futárszolgálat esetén: Az ország egész területére kiszállítjuk a termékeket. A szállítás díjszabása az egész ország területén egységes, súly és méretalapú. Terítőjáratainkról a kapcsolat menüpontban tud tájékozódni.


Kérdéseimet milyen e-mail címre küldhetem?

info@telepellatokft.hu

vevoszolgalat@telepellatokft.hu


Egyéb kérdései vannak, amit nem talált meg menüpontunkban? 

Írjon nekünk: info@telepellatokft.hu; vevoszolgalat@telepellatokft.hu

Konkrét rendelés leadható: rendeles@gmail.com email címen.


 Hogyan kaphatom meg a számlát?

A számlát minden esetben az áru kézhezvételekor kapja meg, akár készpénzes, akár átutalás formában kérte.